Glorious PC gaming master race vs. dirty console gaming peasants

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 Pipoteca
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    ViniciusRV escreveu: Tava assistindo uma live e uns caras criaram uma maneira de ficar rico na hora.

    Não manjo do jogo, mas eles compravam um monte de um item chamado "catalisador orgânico" e "sal de nitrogênio" e craftavam outro chamado "acelerador de fusão", aí vendia por milhões muito rápido. Não sei onde compra, faz e vende, mas tentem aí essa porra. :lol:
    Esse aqui?
    https://nomanssky.gamepedia.com/Fusion_Accelerant

    Cada unidade vale 2 milhões :chocado:
    ViniciusRV  isso

     No Life
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    2 é bem pouco, tem uns itens que valem até 20 milhões.

     Tapa com Responsabilidade
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    Comecei a jogar, mas já vi que é o estilo q não curto...
    Pega isso, pega aquilo e cria isso... Vai pra outro lugar, faz a mesma coisa, só q com elementos diferentes... Enjoei com nem 5hrs de game

     Rules
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    Tapa com Responsabilidade escreveu: Comecei a jogar, mas já vi que é o estilo q não curto...
    Pega isso, pega aquilo e cria isso... Vai pra outro lugar, faz a mesma coisa, só q com elementos diferentes... Enjoei com nem 5hrs de game
    Acho um saco esse estilo de jogo
    Deveriam focar mto mais nas batalhas do que na mineração

     Pipoteca
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    No Life escreveu: 2 é bem pouco, tem uns itens que valem até 20 milhões.
    Postaram isso no reddit
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    Foda é achar blueprint pra tudo isso.

     bigodon
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    ou vo para de joga de novo, o treco ta bem bugado ainda

    1) fui na moralzinha upar a base de uma das colônias e a missão me manda ir reportar algo pro técnico de veículos, ok.
    2) uso o teletransporte de bases espaciais pra chega rápido no técnico
    3) detalhe é, o técnico ta numa base que não existe mais num planeta até bonito, porém com sentinelas paranoicas, eu tinha decidido desmonta a base naquele planeta :lolsuper:
    4) chego no planeta e fala que o tecnico ta fora do espaço
    5) vo na nave, e saio do planeta... ao chegar no tecnico eu me deparo com isso

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    sim

    o tecnico virou um A S T E R O I D E :lolsuper: :lolsuper: :lolsuper: :lolsuper: :lolsuper:

    o cursor do objetivo é um asteroide no espaço, e o jogo me fala que aquilo é meu técnico, não tem como pousar no asteroide e se destruir o tecnico continua lá

    ta sem condição de joga, na moralzinha
    e nem são só esses bugs, tem outros bugs bem chatinhos e que acumulados, cansam.

    negócio é esperar um update ou volta a para de joga de novo

     No Life
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    Atualizações semanais começaram hoje, junto com mais um patch de correções:
    https://www.nomanssky.com/2018/08/development-update-3/

    Algumas coisas que poderão ser desbloqueadas com o dinheiro que você ganha nas missões semanais:
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    Falaram que vão adicionar mais de 50 itens nas próximas semanas.

     No Life
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    Anunciaram uma expansão nova ontem:
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    No Man’s Sky NEXT launched just a couple of months ago. We have been absolutely overwhelmed by the positive response. We are excited to be on this journey with you.

    Over the months since release we have been adding new free content, community missions and improvements to No Man’s Sky every week. From small features like allowing players to customise body shape, to large gameplay additions like the Pilgrim motorbike, and companion features such as addition of discovery leaderboards to the Galactic Atlas, allowing the community to track progress between factions.

    We have enjoyed posting weekly development updates and highlighting some of what players are up to in our game. It’s so gratifying, and often quite touching, to see how No Man’s Sky and the community have grown and evolved.

    We’ve been listening intently, and are hard at work on fixes and improvements. We wanted to share a little news from behind the scenes.

    Whilst most of the team have been busy on weekly updates, a handful have been working on something else, our first titled update since NEXT.

    A new free update is releasing next week for all players. We’ve called it The Abyss, because it focuses on some of the eerier elements of No Man’s Sky, in keeping with the theme of this season.

    This is another small step on a longer journey for us. Thank you for joining us.

    Thanks so much,
    Sean
    Parece que vai focar um pouco na exploração marítima. Já viram nos dados do jogo que eles estavam colocando modelos de monstros aquáticos e submarinos que o player vai poder usar.
    Pipoteca  isso

     Pipoteca
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    VEM! :emocao:

     No Life
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    https://www.nomanssky.com/abyss-update/
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    Patch Notes:
    Underwater Gameplay and Visuals

    Increased the diversity of underwater biomes.
    Improved character movement in the water.
    Improved surface swimming.
    Improved swimming for customised characters.
    Allowed the torch to be used underwater.
    Improved underwater and swimming cameras.
    Improved camera behaviour when approaching the surface of the water.
    Added support for jetpacking underwater.
    Increased the probability of oxygen spawning as a secondary resource underwater.
    Increased the depths at which underwater buildings can spawn.
    Prevented drones spawning underwater or following you deep underwater.
    Added underwater only emotes.
    Improved underwater character and swimming audio.
    Improved underwater prop placement and object densities.
    Improved terrain editing underwater and fixed an issue where it could rapidly propel the player upwards.
    Improved colours of the water surface, and underwater effects.
    Improved foam effect at the edges of water and objects.
    Fixed an issue where a line could be seen round underwater objects and the underwater horizon.
    Improved water visuals at night.
    Removed a hard pixelated edge seen at the edge of water.

    Fish and Underwater Creatures

    Improved detection of whether the player is inside a building while underwater.
    Improved general fish shoal behaviour.
    Increased spawn rates of fish and creatures underwater.
    Improved predatory fish movement and behaviour.
    Improved logic for spawning and despawning underwater creatures.
    Improved movement of underwater cow and rodent type creatures.
    Improved and added to fish and underwater creature audio.
    Added jellyfish, clams, crabs, and abyssal horrors.

    UI

    Disabled censorship in text chat between friends.
    Added more options to the inventory transfer menu.
    Removed unnecessary UI data to improve load times and memory footprint.
    Disabled resizing the terrain beam at times when it cannot be used.
    Fixed cases where quick menu items were incorrectly highlighted.
    Fixed issues with vehicle inventory transfers.
    Fixed the hazard icons for protection tech against secondary hazards.
    Fixed a crash caused by opening the inventory while using the ship communicator.
    Improved ordering of some objects in the building menu.
    Fixed a clipping issue in the binocular UI.
    Fixed an occasional crash in the character customiser.
    Various minor text and localisation fixes and improvements.

    Bases and Buildings

    Added the chance for abandoned buildings, ruins, crashed freighters, and crashed starships to spawn underwater.
    Fixed an issue where players could fall through storage room walls.
    Allowed storage rooms to be placed in a grid layout.
    Made minor improvements to the indoor camera.
    Corrected volume of NPC speech inside player bases.
    Fixed an issue where shop terminals placed in bases could cause certain rooms to be hidden.
    Altered limits on building some objects rewarded through the Quicksilver bot.
    Added a new underwater shelter building.
    Added over a dozen new base parts.

    Freighters, Ships and Space

    Improved spawning of frigates in multiplayer games when players are onboard them.
    Fixed an issue where the players ships would incorrectly appear in a new system after warping.
    Fixed cases where specific frigates would always take the same type of damage.
    Fixed an issue where multiple fleet missions would automatically be handed in simultaneously.
    Added ability to scan frigates and freighters using the Analysis Visor.
    Added ability for players to repair their friends’ frigates.
    Fixed issues with characters on the freighter after the player is gifted it.
    Prevented dust being permanently active on frigate landing pads.
    Improved ejecting from your ship in confined spaces, prevented being launched through low hanging ceilings and anomaly walls.
    Improved positioning of players getting out of ships and respawning on landing pads.
    Fixed an issue where frigates failed to reset their resource collection after giving resources to the player.
    Fixed a crash caused by the anomaly in certain systems.
    Added a marker for off-screen black holes.
    Made frigate icons less intrusive.
    Prevented the anomaly being re-summoned if it is already present.
    Added ability to detect planets with water from the galactic map.
    Fixed an issue where the player could not land their ship after switching missions while looking at a mission marker.
    Added a vehicle shop to the space station.
    Fixed issues where players could be stuck in ship landing pads.

    Missions and Progression

    Added the Dreams of the Deep mission.
    Added a new story to underwater ruins.
    Added a number of new aquatic substances, goods, and products.
    Improved the return marker on portals the player has travelled through.
    Fixed an issue where some missions would always give an identical reward.
    Improved ability for missions to select locations to send you to from small clusters of buildings.
    Fixed an issue where protection tech would only drain for one hazard at a time.

    Vehicles

    Reduced the radius on the vehicle gun to ensure particles spawn at the contact point.
    Improved vehicle boost effect colours.
    Disabled the find building ability in the vehicle’s default scan, as it has been replaced by an improved scan.
    Removed decals from the default vehicle, allowing player to add them.
    Improved colours of vehicle decals.

    Creatures

    Fixed cases where birds would fly into the ground.
    Improved rodent tail animation.
    Improved creature scanning in multiplayer.
    Fixed an issue where filters for creature part generation were not correctly applying to all genders.
    Fixed an issue where biological horrors could become non-hostile after attacking an exocraft.

    System

    Improved shader uniform resolution on PC, a performance optimisation.
    Fixed an issue where there could be a long pause on a black screen when booting into the game.
    Improved multiplayer permissions for lobby use.
    Changed default multiplayer permissions to be more permissive in Creative Mode.
    Fixed various infrequent crashes.
    Implemented various performance, system and stability fixes.
    Pipoteca  isso

     No Life
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    Vazaram o trailer do update novo (eles já deram upload no canal do YouTube mas era um link privado, não tenho ideia de como acharam) :lolsuper:

     Salieri
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    Parece que esta legal esse update, hein? Parece Mass Effect. Vou baixar aqui no final de semana e testar.

     Pipoteca
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    No Life escreveu: Imagem[/center]
    Nunca mais eu instalo esse jogo

     Adamastor o Castor
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    joguei por umas 70 horas qnd saiu um update grande lá no meio do ano... divertido até, mas acho q não jogo mais não

    chega uma hora que o grind cansa pq parece não haver recompensa além de esperar o RNG me mandar uma nave maneira pra eu comprar ou coisas idiotas do tipo

     No Life
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    Nova expansão gratuita anunciada (falaram que serão na verdade três em uma só)
    Lançamento no verão (americano)
    Primeiro componente é chamado de No Man's Sky Online
    No Man’s Sky Online inclui uma experiência social e multiplayer radicalmente nova, que dá aos jogadores de todo o universo o poder de se encontrar e jogarem juntos. Apesar de isso trazer as pessoas mais perto do que nunca antes, e possui muito elementos reconhecíveis de jogos online, não consideramos No Man’s Sky um MMO — ele não irá requerer uma assinatura, não terá microtransações e será gratuito a todos os jogadores existentes.

    Estas mudanças são uma resposta a como vimos as pessoas jogando desde o lançamento de NEXT, e é algo com a qual sonhamos por muito tempo. Falaremos mais sobre cada componente quando pudermos ser precisos, e esperamos ansiosamente por compartilhar mais nas próximas semanas.

    Beyond será nosso capítulo mais ambicioso até então, e é algo na qual estivemos trabalhando muito duro. Continuaremos a apoiar No Man’s Sky desta forma no futuro próximo.

     No Life
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    Ótimo painel. Impressionante ver os cara de pé depois do tanto que apanharam. :lol:
    Pipoteca  isso

     Rules
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    Nossa
    Deixem esse jogo falir pqp
    Sério que tem putinhas desse cara aqui no fórum?
    Maluco enganou todo mundo e tem gente ainda falando bem do jogo?
    Lamentável
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    MENSAGENS RECENTES

    https://www.youtube.com/watch?v=4WEhFKBLaMs

    Pq baniram o diniz

    :chocado:

    https://thumbs.web.sapo.io/?W=1050&H=1329&[…]

    Deixa do jeito que está, Enviado de meu […]



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