No Life Administrador 19556 posts 15/02/2012 No Life 19556 posts 03/04/2018, 18:33 03/04/2018, 18:33 Desenvolvedor: Insomniac Games Publisher: SIE Plataforma: PlayStation 4 Lançamento: 2018 Trailers e Vídeos:
Rules 56481 posts 27/02/2012 Rules 56481 posts 03/04/2018, 18:53 03/04/2018, 18:53 Pretendo comprar mas não no lançamento Lixo!
JLucasRJ Moderador 22751 posts 12/03/2012 JLucasRJ 22751 posts 03/04/2018, 20:20 03/04/2018, 20:20 É um dos jogos que mais espero esse ano. Hype nas alturas. Pré-venda fácil.
No Life Administrador 19556 posts 15/02/2012 No Life 19556 posts 04/04/2018, 12:36 04/04/2018, 12:36 Confirmaram que vão continuar adicionando novas coisas após o lançamento (falaram em novas missões, uniformes e vilões)
JLucasRJ Moderador 22751 posts 12/03/2012 JLucasRJ 22751 posts 04/04/2018, 12:42 04/04/2018, 12:42 Poxa, 2 semanas antes do meu aniversário. Fosse um pouquinho depois, tentava empurrar pra alguém e ganhar como presente
Lakitus 45582 posts 15/02/2012 Lakitus 45582 posts 04/04/2018, 12:46 04/04/2018, 12:46 Melhor herói. "As pessoas inventam estatísticas para provar qualquer coisa. 40% das pessoas sabem disso." - Homer Postando pra ganhar um post.
No Life Administrador 19556 posts 15/02/2012 No Life 19556 posts 04/04/2018, 13:06 04/04/2018, 13:06 www.gameinformer.com/b/features/archive ... r-man.aspx - Teias se prendem à prédios - Vários tipos de colecionáveis - Elementos dos golpes podem ser customizados - O jogo tem um sistema de levels - Yuri Lowenthal é o ator interpretando o Spider-Man/PP - Terá algumas missões stealth - 30 fps - Mary Jane surpreenderá todo mundo nesse jogo - O mundo aberto é muito maior do que o do Sunset Overdrive - Vários uniformes podem ser desbloqueados - Não terá qualquer tipo de microtransações - Não veremos a morte do Tio Ben - O jogo se passa durante algumas semanas - O metrô é um sistema de fast-travel - Mary Jane é uma personagem jogável - Existe um sistema de crafting - Terá Photomode - Ser fotografo é um elemento de gameplay quando se joga com o PP - O uniforme principal é bem high-tech - Você não pode matar ou bater em civis, mas pode interagir com eles (tirar selfies, fazer high fives e etc ) - O jogo terá DLCs após o lançamento (não falaram se serão pagas ou não)
Headshrinker 15863 posts 15/02/2012 Headshrinker 15863 posts 04/04/2018, 13:34 04/04/2018, 13:34 Sempre foi estranho demais ver ele batendo nos capangas, o cara tem força pra levantar um carro, um soco dele iria estourar a cabeça do meliante.
peao motoqueiro 5929 posts 22/02/2012 peao motoqueiro 5929 posts 04/04/2018, 14:31 04/04/2018, 14:31 JLucasRJ escreveu: ↑ Poxa, 2 semanas antes do meu aniversário. Fosse um pouquinho depois, tentava empurrar pra alguém e ganhar como presente 4 dias antes do meu. Certamente tentarei empurrar.
JLucasRJ Moderador 22751 posts 12/03/2012 JLucasRJ 22751 posts 04/04/2018, 14:59 04/04/2018, 14:59 peao motoqueiro escreveu: ↑ JLucasRJ escreveu: ↑ Poxa, 2 semanas antes do meu aniversário. Fosse um pouquinho depois, tentava empurrar pra alguém e ganhar como presente 4 dias antes do meu. Certamente tentarei empurrar. Bo@@@@
No Life Administrador 19556 posts 15/02/2012 No Life 19556 posts 04/04/2018, 15:51 04/04/2018, 15:51 Mais infos da Game Informer: Controles: - L3 pra mergulhar e ganhar impulsão - X pra mandar uma teia nos prédios pra fazer as curvas enquanto se balança pelas ruas - R3 pra escanear o ambiente Uniformes: - Começa com o uniforme tradicional - Ainda não explicaram o motivo da aranha branca, mas falaram que as partes brancas do uniforme são um tipo de armadura - Viram silhuetas de uma dúzia de uniformes, mas foram avisados que no jogo final terá muito mais - Alguns uniformes terão habilidades únicas Combate: - É rápido e fluido - Spider-Man pula de um inimigo a outro com facilidade - Querem dar muitas opções ao jogador, pode se usar vários tipos de teias, combos com inimigos no ar, finishing moves e etc Peter Parker: - A parte que eles jogaram como Peter foi aquela mostrada no trailer da PGW, na qual ele tá em um abrigo - Eles conseguiram andar e interagir com vários personagens nesse abrigo - Comparam bastante com momentos mais calmos Uncharted, no qual os personagens ficam fazendo suas próprias coisas no fundo enquanto você interage com outras coisas O Mundo: - A cidade tem uma densidade grande de pessoas e parece ser bem viva. Foi falado que nenhum detalhe será perdido a distancia - Você pode interagir com as pessoas nas ruas; selfies, high-fives, cumprimentos e etc - Definitivamente é dentro de um universo da Marvel; confirmaram a torre dos Vingadores, a embaixada de Wakanda e etc Atividades Secundárias: - Uma delas é procurar por mochilas que o Peter Parker escondeu pela cidade no passado, uma das mochilas que eles pegaram na demo tinha imagens de um modelo antigo de um lançador de teias - Em outra, o vilão Treinador escondeu várias bombas pela cidade e você precisa desativa-las em um certo período de tempo - Você ganhará componentes de crafting por completar essas missões secundárias, completando objetivos bônus durante as missões, você ganhará ainda mais componentes - Existem outposts no estilo Far Cry, que são comandados pelo Rei do Crime e precisam ser desativados - Crimes aleatórios acontecem na cidade; roubos (que lhe permite entrar no interior de casas); acidentes de carro e etc - Você poderá tirar fotos de alguns gatos dourados que foram espalhados pela cidade pela Gata Negra Sistema de Level: - Ganha-se experiência cumprindo vários objetivos; achando marcos na cidade, lutando, explorando e por aí vai - Vários upgrades podem ser feitos pra melhorar a "travessia", podendo aumentar a velocidade dos balanços e outras coisas desse tipo Gadgets: - Armadilhas, que foram mostradas no vídeo da E3 de 2017 - Bomba de Teia que incapacita vários inimigos de uma vez - Spider Drone que atira teias nos inimigos de uma certa distancia Sobre o primeiro DLC planejado chamado "A Cidade Que Nunca Dorme": - Objetivo de manter as pessoas jogando após terem terminado a história principal - Cada DLC terá seu próprio vilão, história, missões, desafios e uniformes - Esse primeiro DLC terá um pequeno arco de história que contará com a participação da Gata Negra Falaram que Insomniac está tendo o mesmo cuidado e esmero que a Rocksteady teve com os jogos do Batman. Algumas GIFs pra ilustrar
No Life Administrador 19556 posts 15/02/2012 No Life 19556 posts 04/04/2018, 16:12 04/04/2018, 16:12 Exclusive Hands-On Impressions Of Spider-Man http://www.gameinformer.com/b/features/ ... r-man.aspx Since its announcement in 2016, Insomniac has been quiet about Spider-Man. We’ve seen a few trailers, a few screens, and at E3 2017 we got to see some extended gameplay on Sony’s press-conference stage – but it didn’t venture too far into Spider-Man’s version of New York and focused mostly on story and combat. For our May issue of the magazine, Insomniac let us into its studio to talk with the team extensively about the game, but more importantly, they let us play it. We went hands-on with the opening, got into some fights, and did the thing I wanted to do more than anything else: web-swing through the open city. The Web-Swinging My personal interest in Insomniac’s take on Spider-Man revolves almost entirely around the web-swinging. I look forward to beating up bad guys and seeing where the story goes as it follows this older, more mature version of Peter Parker, but web-swinging is the activity I love most about Spider-Man games. It’s the thing that could easily make or break this new direction for the character. Any hesitancy I had about how web-swinging would work was quickly squashed, however, when we asked creative director Bryan Intihar if webs will stick to buildings. “They better if I want this game to sell at all,” he replied somewhat sarcastically. Games like Assassin’s Creed, which similarly rely on open-world movement as a factor of fun, but in a very different way, have increasingly simplified the process of moving with each sequel, sacrificing full control in favor of smoother parkour. That isn't the case here, as web-swinging is an active process. It's not complicated, but the door has been left open so players can perform impressive movements that require frequent input. As promised, webs do stick to buildings when you throw them out and physics are an important factor. Where you leave the swing changes Spider-Man’s trajectory. If you leave at the bottom of the swing you move farther forward. If you leave on an upward trajectory, Spider-Man flies higher. You can also press web-zip without having a web attached to a building to make Spider-Man throw out two webs and pull himself forward, and you can use that maneuver to make sharp turns, or even U-turns. Spider-Man can also perch atop tons of specific points on buildings and street signs and use them as launch-pads, or just as a place to sit and take in the city. He can also run along walls and parkour over obstacles. Perches are highlighted by small white circles in front of you, giving you a quick but clear understanding of what you can latch onto or fling off of. If Spider-Man is running up a wall and you jump at the top of the building at the right moment, he will vault over it in an impressive arc. These are just some of the baseline maneuvers Insomniac introduced to us, promising that plenty of unlocks and upgrades will surface over the course of the game to improve his movement. Even with a Spider-Man who wasn’t fully powered up, though, moving through the world was incredibly fast, fluid, and fun. Among Insomniac’s goals, when it comes to web-swinging specifically, is to make sure Spider-Man never slows down or stops. Combining web-swinging, web-zipping, the ability to pull into a full dive, and the assorted perch and launching options meant that once I got into the rhythm of movement, I felt unstoppable. Even actions like needing to make a sharp turn, or needing to turn around entirely, felt fluid and did not interrupt the flow of movement. The perching goes a long way in making things flow and move without having to rely entirely on webs. Being able to mix up my actions and do more than just swing, and gain a lot of speed from doing more than just swinging, gave me a great sense of control over my movement. I wasn't just holding down a button and leaning on the control stick to move through the city – I was actively controlling Spider-Man. It didn’t take us long to start digging into the more complicated maneuvers, like using a web to round a corner as you parkour along the side of a building, and I cannot wait to see what I can pull off after spending hours with the game. The Combat Along with swinging through the city, we also got a chance to get into scuffles with assorted enemies. The combat is fast, aerial, and does not rely on extensive combos. Instead, it’s about managing the group around you, jumping between enemies, and dodging attacks with the aid of spider-sense. You build up a power meter to pull off finishers similar to the way you do in the Batman: Arkham games, and you can also work gadgets into the combat (which we will detail more in an online feature soon). Much like the web-swinging, there is an undeniable rhythm to fighting and it feels great. Spider-Man is an acrobat, and that aspect of his heroism feels properly integrated into his need to punch faces. Spider-Man's animation is worth calling out specifically when it comes to combat. He moves with incredible speed and balletic grace and when you do pull off finishers, the camera moves in to show off slowed-down close-ups of what is happening. This isn't uncommon – slowing down the action to give players a better look – but I was particularly impressed with it in Spider-Man. Seeing the movements of his individual fingers as he pushed an enemy down to the ground in mid-air really gave a sense that nothing Spider-Man does with his body while in combat isn't a well thought-out maneuver. - Holding down the punch button launches enemies into the air, and throwing out webs to pull off swinging kicks is useful and encouraged. I was also impressed with the amount of environmental hazards integrated into every scenario. The most common one was grabbing an item (a barrel, a vent cover, a wooden pallet, etc.) with your webs and swinging it around your head to smash it into a single enemy. You could also pull of a similar maneuver with grenades to send them flying back where they came from. Spider-Man can also thrown out web shots to keep enemies in place, or web-zip over to them to close the gap. The latter move quickly became a favorite as I used it to keep the fight moving from enemy to enemy, and a way to get out of danger. If my spider-sense started tingling (denoted by an icon appearing around Spider-Man's head) I would use the zip to get out of the way of the danger and bring the fight to a new enemy. Staying mobile is key, and I had no problem keeping Spider-Man on his toes in every battle. I admit some hesitancy going into my gameplay time with Spider-Man after seeing the E3 2017 gameplay footage. Despite being open-world, the gameplay shown seemed to be on rails, and I feared most of the game would feel rigid in that way. Those fears washed away immediately after getting my hands on the game. Both the web-swinging and combat offer impressive levels of player improvisation. I put down the controller feeling like I had truly taken control of the character, and I am eager to hone my web-swinging skills and see what talented players are able to do with him in September.
Tapa com Responsabilidade 1565 posts 30/07/2017 Tapa com Responsabilidade 1565 posts 04/04/2018, 16:41 04/04/2018, 16:41 É exclusivo de PS4? Que burrice. "Se tiver que dar porrada, vou dar porrada. Se tiver que jogar no Uruguai e dar tapa na cara de uruguaio, eu vou dar. Lógico que com responsabilidade, porque não quero deixar o time com menos um"
Lavos 37010 posts 15/02/2012 Lavos 37010 posts 04/04/2018, 19:02 04/04/2018, 19:02 Tapa com Responsabilidade escreveu:É exclusivo de PS4? Que burrice. Não é burrice de nenhuma parte. Marvel tem o cabeça de teia no cinema e a Sony acabou ganhando um exclusivo de peso no seu console. Win-win
No Life Administrador 19556 posts 15/02/2012 No Life 19556 posts 04/04/2018, 19:57 04/04/2018, 19:57 Se eu não me engano, é a Sony quem tá bancando o projeto. O diretor Insomniac já disse que a Sony chegou neles perguntando se eles gostariam de trabalhar com qualquer personagem da Marvel, no fim das contas acabaram escolhendo o Spider-Man. “É uma longa história, mas resumidamente o que aconteceu foi que a Sony veio até o estúdio para perguntar se nós queríamos trabalhar com a Marvel, desenvolver um game de qualquer universo deles. Eles nos deixaram escolher com qual personagem nós trabalharíamos em um jogo. Escolhemos o Homem-Aranha”, disse.
zero_0592 19755 posts 15/02/2012 zero_0592 19755 posts 04/04/2018, 21:43 04/04/2018, 21:43 vão deixar esse uniforme horrível pra depois venderem o certo por dlc?
rafa_alk3 23007 posts 15/02/2012 rafa_alk3 23007 posts 05/04/2018, 12:22 05/04/2018, 12:22 parece rox hein curti.
ai caramba 36176 posts 19/03/2012 Online ai caramba 36176 posts 05/04/2018, 12:26 05/04/2018, 12:26 muitos cinematics, curti não. Talvez compre em alguma promoção muito futura Ó homens, que vos dizeis semelhantes ao “super-homem”, mas com os vossos vícios vos assemelhais unicamente ao “super-demônio”[...] deixar a Deus a administração da vida, do conhecimento, do bem, não desejando mais do que isto, que é pouco menos que o infinito. Deus vos teria dado poder de gerar em uma contínua evolução até a perfeição, filhos que fossem homens no corpo e filhos da Inteligência no espírito, ou seja triunfadores, fortes, gigantes contra satanás